25 June 2013

Hem Şık Hem Doğa Dostu

Merhaba,

Bugün de benim çok ama çok hoşuma giden bir fikri sizinle paylaşacağım. Açıkcası bunlar hazır satılır mı yoksa diktirtmek mi gerekir bilemiyorum ama çok orijinal oldukları kesin! :)

Açıkcası bunları paylaşma sebebim kişisel olarak doğaya etmeye çalıştığım yardım. Elimden geldiği kadarını yapmaya çalışıyorum. Bu da çok eğlenceli ve farklı bir fikir. Bunlar nasıl mı doğayı korur? Alüminyum folye ya da poşet kullanmayarak doğaya yardımınız dokumuş oluyor zaten. Bunların kullanımını da azaltsanız yeter :) Sağlıklı seçenek olduğunu söylemiyorum bile :)

Aslında basit malzemelerden yapılabilinir;

  1. Sevdiğiniz bir kumaş
  2. Lastik
  3. İğne/İplik
Elde yapmak zor olmasa da uğraştırabilir, makinesi olan bir arkadaşınız var ise ya da bir terziye iki dakikada diktirebilirsiniz. 

Bu örtülerin altına meyve ve sebzelerinizi koyabilirsiniz, pasta böreklerinizi, birine misafirliğe giderken yanınızda götüreceğiniz şeyi bu şekilde daha süslü hale getirebilirsiniz. İşin güzeli bunlar kirlense bile yıkanabilir ve tekrar kullanılabilinir ;) 

Zevkler ve renkler tartışılmaz bu sebeple hangi kumaş sizin zevkinizi yansıtıyorsa onu kullanın!



No comments:

Post a Comment