30 January 2013

Sevgililer Günü Özel -1

Merhaba herkese,

Sevgililer günü kutlayanlara birkaç öneride bulunayım istedim. Gerek dekorasyon gerek pastalar için resimlerle örneklerde bulunayım :)


Öncelikle dekorasyondan başlayalım. Dekorasyon genellikle HERYERDE pembe ya da kırmızı ağırlıklı olsa da, bu renklerle dekore etme zorunluluğunuz olmadığını ben tekrar belirteyim. İnternet'te baktığımda bulduğum bazı resimleri aşağıda göstereyim. 





Resimlerde de gördüğünüz gibi ben sadelikten yana olduğum için sade süslemeler yolladım. Evde oturma ya da yemek odanıza koyacağınız helyumlu balonları farklı uzunluklarda tutup güzel süs yapabilirsiniz, farklı renklerdeki balonları farklı sandalyelere bağlayarak kişileri ona göre yerleştirebilirsiniz. Helyumu nereden bulayım ben (bende bilmiyorum nereden, bilen varsa bizi bilgilendirsin :) ) diyenler için de ikinci resmi koyup ortaya güzel bir süs olarak balonları şişirip bir vazoya çiçek gibi koyabileceklerini göstermek istedim :) Önemli olan niyet demiyorlar boşuna :)

Balonlarla uğraşamam ben diyenlere basit masa süsleri için aşağıdaki resimlere yönlendiriyorum :) Kenarı yüksek bir tepsiye yeni yıl toplarından bir vazonun etrafına koyacaksınız ve vazoya çiçek koyup süper bir masa süsü yapacaksınız. 


Yılbası toplarınızın olmaması durumunda farklı boylardaki vazoların/mumlukların içine renkli ucuz şekerlerden koyup üstüne mumu dizmek ve vazoların/mumlukların etrafını temanıza uygun renklerdeki kurdelelerle bir fiyonk yapmanız masanın havasını değiştirecektir.


Eğer benim o gün vaktim yok ama yinede güzel ve özel birşey yapmak istiyorum diyorsanız o zaman size de uygun bir şeyler paylaşalım :) Dışarıdan alacağınız bir pasta ve ona uygun renklerdeki kalp şeklindeki macaron alıp resimdeki gibi pastanın üzerine koyup süsleyebilirsiniz. Fakat bunu yapacaksanız pastayı sade almanız üzerindeki macaronların güzelliğinin ortaya çıkmasını sağşlayacaktır ;) 

Yine dışarıdan alacağınız bir pastaya süs yapmak istiyorsanız ve evinizde kürdan, renkli kağıt ve uhunuz var ise çok güzel süsler yapabilirsiniz. Resimdeki pullu süsleri yaparken istediğiniz renkteki kağıtlardan kullanabilirsiniz. Her bir süs için bir kürdan ve iki parça kalp şeklinde kesilmiş kağıtlara ihtiyacınız olacak. İki adet kalp şeklindeki kağıtlardan birinin tamamına uhuyu sürüp, arasına kürdanı koyup ve daha sonra diğer kalp parçasını üzerine yerleştirince süsünüzü yapmış olacaksınız. 


Profil resimleriniz var ise bilgisayarınız yardımıyla kendi profilinizi bir kağıda basıp ya da ekranda bir kağıt üzerinden geçerseniz ve bu profillerinizi resimdeki gibi koyu renk kağıt ile kesip, pastalarınızı süsleyebilirsiniz.

BENİM VAKTİM YOOOOKKK!!!! Diyenlere daha kestirme bir çözüm sunayım :) Marketten alacağınız iki adet Browni'yi kalp şeklinde kesin ve tabakta sunun :) Daha ben ne yapayım size?! :)

Tatlı yemeyip sağlığımıza dikkat ediyoruz diyenlere de meyve önermek gerekir :) Çileklerinizi ortadan kesip baş kısmından üçgen bir parça alarak kalp şekline sokup güzel atıştırmalık yapabilirsiniz.


Şimdilik benden bu kadar ;)


No comments:

Post a Comment