05 September 2014

Ürün Yorumu - Silikon Altlık

Merhaba Herkese,

Bu sefer size farklı bir konuda yazıyorum. Bu sefer satın aldığım ve gerek kalitesinden, gerekse pişirme özelliğinden muhteşem şekilde memnun kaldığım bir ürünü sizinle paylaşacağım. 


Bu silikon altılığın aslında bir çok amacı var ama ben benim alma sebebimi ve yorumlarımı eklemek istiyorum. 

Öncelikle silikon altlığı Tchibo internet sayfasından aldığımı belirteyim ki isteyen gitsin alsın. 

Bu altlık normal tepsinizin üzerine koyup proteinlerinizi yağsız pişirmenize yardımcı oluyor (dolaylı olarak da kaloriyi düşürmüş oluyor). Yüksekliklerden dolayı akan yağlar aşağıdan kenarlara doğru akacaktır. Tepsinin kenarlarında birikecektir bu yağlar. Akan yağlardan dolayı da tavuğunuzun derisi çıtır olacaktır ya da patatesleriniz o yağın içinde vıcık vıcık olmayacaktır. 


Ben mesela normalde yağ sevmem ve tavuğu derisini yemem. Ama kanatlar, butlar o kadar güzel oluyor ki bu silikon altlık ile (yazarken ağzım sulandı) ben bile dayanamayıp yiyorum bazen. Patatesleri de aynı şekilde dışı çıtır içini yumuşak yapıyor. 




Bu resimde de sanki bir nihalegibi kullanılmış. Ben bu şekilde kullanmadım. Sonuçta metal fırın tepsisinin ısısına dayanıyorsa tencereye de dayanır ama ne denli ısıyı altına geçirir bilemem doğrusu. 

Benim tek olarak yaşadığım sıkıntı yıkanma şekli. Elle yıkaması sıkıntılı çünkü çok tırtıklı. Benim kendi çözümüm de lavaboyu üstünü 1-2 parmak şeklinde suyla doldurup, bulaşık deterjanı ile o suyun içinde yıkamak. Ben fırça yardımı ile yıkıyorum ve daha sonra bol su ile duruluyorum. Bu ürünü olan varsa ve başka şekilde temizliyorsa haber bekliyorum!

Ne olursa olsun yine alınmasını tavsiye ediyorum. 

Herkese afiyet olsun.

No comments:

Post a Comment