19 February 2013

Evinize Renk Katın

Selamlar,

Ben her zaman renk sevmişimdir. Bu sevgimi gerek giysilerimde gerek etrafımda kullanarak göstermişimdir :) Renkli giyinmekten korkmam ve aksine severim çünkü bana enerji verir. Renk görmek bana mutluluk katıyor. Evinize de sizi temsil edebilecek renkler kullanarak abartıya kaçmadan renklendirebilirsiniz. 

Pinned Image
Bu boy aynasına bayıldım! Zaten mor rengini çok severim bir de koyu renkli ortamda kendini daha iyi göstermiş :)

Sabah uyandığınızda enerjik mi olmak istiyorsunuz? O zaman dolaplarınızın içini açık ve keskin bir renkle boyayarak her gördüğünüzde size enerjini vermesini sağlayabilirsiniz.


Pinned Image

Bu dolaba bayıldım! Hiç birşey olmasın bu dolap tek başına olsun yine banyoyu güzel gösterir. 

Pinned Image

Bu banyo pembe sevenlere gelsin :) Buradan çıkmamak için herhalde baya bir su faturası gelir onlara :)

Pinned Image

Bu sandalyelere bayıldım!!!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Renksiz bir odaya renkli kumaşlar ile renk katabilirsiniz. Bunu ister yastıklarınızla, ister sandalyelerinizle yapabilirsiniz. Yalnız aşağıdaki sandalye ve tavanın renk uyumuna dikkat edemeyenleri tekrar bakmaları için uyarayım :) Mükemmel uyum :)

Pinned Image

Pinned Image

Hayatınıza renk katmaktan korkmayın. Deneyin ve sizi nasıl iyi hissedeceğini görün ;)

No comments:

Post a Comment