10 March 2015

Avokadolu Ara Öğün - Vegan/Vejeteryan Bir Alternatif

Merhaba Herkese,

Arayı biraz açtığımın farkındayım ama yoğunluktan size yazamadım. Kusura bakmayın. Bugün size sağlıklı ve beyin sinirleriin sağlığı için destekleyici etkisi olan bir ara öğün yazacağım.


Malzemelerimiz aslında çok basit ve 3 adetten oluşmaktadır. 
  1. Bir adet avokado
  2. Kekik
  3. Ağız tadınıza göre limon suyu



Ben limon kekiği kullandığım için kendi limonumu tadına bakarak yavaş yavaş ekledim ama bu karışım baya bir limon suyunu kaldırabiliyor.

Her üç malzemeyi iyice karıştırın. Avokadoyu üst resimdeki gibi kabuğundan almadan kareler halinde keserseniz daha sonra kaşıkla almanız daha kolay olacaktır. Bu kareleri ezmeniz de kolay olacaktır. 


Karışımınızı daha sonra istediğiniz herhangi bir karbonhidrat ile yiyebilirsiniz. Bunu hem makarna sosu, hem ekmek üstüne sürülen sağlıklı bir alternatif olarak kullanabilirsiniz.

Ben kıtır ekmekleri olan WASA ekmeği ile yemeyi tercih ettim. Avokadonun yumuşak dokusu ile ekmeğin kıtırlığı çok güzel bir uyum sağladı bence. Denemenizi tavsiye ederim.

Hepinize afiyet olsun.







No comments:

Post a Comment