10 September 2013

Kitap - Mart Menekşeleri

Merhaba Kitap Severler,

Şu aralar deli gibi kitap okuyorum ve 1 ay içerisinde kaç kitap bitirdim bilmiyorum ama aklıma şu an gelen 5 kitap var sanırım :) Kimisini 3 günde, kimisini 2 günde, kimisini bir haftada bitirdim. Bu kitap iki günde bitirdiklerimden :) Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim ;)




Aslını isterseniz şu aralar Arkadya Yayınlarının bir çok kitabını okudum ve okuduklarım arasında içimi aydınlatan bir kitabı sizinle paylaşmak istiyorum. Aslını isterseniz sonu belli olan hikayelerden birini işliyor bu kitap ama kendinizi iyi hissettiren kitaplar vardır ve aynı anda kafanızı yormak istemediğiniz zamanlar olur ya? İşte bu kitabı öyle zamanlarda okumalısınız. Kendini iyi hissettirdiği gibi beyin de yormuyor.

İnsanın aşkı yakalayabileceğini, bırakmak zorunda olacağını, aşkın farkına varışın ve onunla olma kararını verebilme gücünü anlatıyor. Aslında insanların sormadan yanlış sonuçlara varacağının ve bunun insanların yaşamlarının üzerindeki etkilerini çok güzel bir şekilde göz önüne seriyor. Alın size kitabın arkasındaki anlatım kısmı;

Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...

Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez. 

Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adasında geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder. 

Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...


Okuyanlardan yorum bekliyorum...

4 comments:

  1. gercekten bende şimdi bitirdim...kitabın sonlarında bende em ile birlikte ağladım dıyebılırım :) insanda çok güzel hisler bırakan bır kıtap hemn dıger kıtabını okumak istiyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de çok severek okudum, hem de 2-3 gün içerisinde. Başkalarının da okuduğum kitaplardan keyif alması çok güzel bir mutluluk. Teşekkür ederim. Diğer kitaplarını şiddetle tavsiye ediyorum :) Onlara da yorum bekliyorum mutlaka.

      Delete
  2. evet bir kitabını daha bıtırdım :) ama kıtabımı uzun sure once sıparıs vermıstım geç getırdıler :( malesef ama gelınce hemen okumaya basladım 3 gune bıttı zaten tabı kı bögürtlen kışından bahsedıyorum nasıl bir acı bıraktı bende :( tamam güzel bitiyor ama vera öyl ölmemelıydı danielı son bır kez görmelıydı :'( bahsedınce bıle kötü oluyorum benmıyım sadece boyle kıtaplara kendını kaptıran :P ama ne yapayım işte etkılenıyorum bu yorumu da paylasmak ıstedım senınle mutluluk kaynagı :) dipnot:mart menekselerınden ufak bır bolum içeiryor dıye okumustum iyi okumusum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Böğürtlen kışı kitabından bende çok etkilenmiştim. Veranın ölümünü bende gereksiz bulmuştum. En son Daniel'in kim olduğunu anlayınca şok olmuştum.

      Delete