06 June 2013

Beyaz Dişler İçin...

Merhaba Beyler Bayanlar,

Dün kendimde denediğim bir metodu sizinle paylaşacağım. Aylar önce YouTube'da görmüştüm ve dün denemeye karar verdim, bakalım memnun kalacak mısınız?

Gördüğüm videoda kız çilek ile karbonatı/kabartma tozunu karıştırıyordu. Bildiğiniz gibi çileğin dişleri beyazlatma etkisi var. Yapacaklarınız aslında basit. Çileği iyice ezip üzerine karbonatı ekleyeceksiniz. Rengi resimdeki gibi iğrenç bir şey olacaktır. Daha sonra macun yerine bu karışımı diş fırçanıza ekleyip dişlerinizi fırçalayacaksınız. 


UYARI yapmam gereken konular tabi ki olacak. Karbonat çok güçlü bir kimyasal madde ve bu sebeple dişlerinizi fırçalarken ağızınızdakileri yutmayın. 

Karbonat diş etlerinizi yakacaktır, dışındaki deriye zarar verebilir ve bu sebeple fırçalarken diş etinize olabildiğince az değdirin ve baskı uygulamayın.

Ben bu uyarıları bilmediğim için normal fırçaladığım gibi fırçaladım ve normal fırçalamamda çok bastırdığımı ve diş etlerimi de fırçaladığımı öğrenmiş oldum.

FAKAT!!! Bir fırçalama ile dişlerim o kadar beyazladı ki anlatamam size. Bu denli bir fark olacağını bileydim öncesi/sonrası resmi çekerdim. Vay be, tepkisini verdim resmen :D Kocam bile dalga geçti düşünün! 
Bu uygulamayı bana sorarsanız en fazla ayda bir yapmak gerekiyor, sigara ya da kahveyi bol tüketenler iki haftada bir yapabilirler. 

Eğer çileği sevmiyorsanız onun yerine muz da kullanabilirsiniz, muz da dişleri beyazlatır :)

Kolay gelsin sizlere!

No comments:

Post a Comment