16 August 2013

Balonlarınızı Süsleyin

Merhaba Yetenekli İnsanlar :)

Bugün benim dün görüp çok ama çok hoşuma giden bir fikri paylaşacağım. Açıkcası bu tarz bir süslemeyi ben daha önce görmedim ve bu fikirleri bulan yetenekli insanların yaptıklarını gördükçe mutlu oluyorum :)


Resimlere bakarsanız aslında yapılanlar çok basit ve uğraştırmayan uğraşlar. Fakat bunu düşünebilmek bile bence özel bir şey. 

Yukarıdaki resimde yapılanlar; Şişirilmiş balonun üzerini tül ile kaplayıp daha sonra balonu bağladığı yere de çiçekler koyarak hem tülün nasıl tutturulduğunu gizlemiş, hem de hoş bir detay katmış. Tülü bağladığı ipi de balon ve tülün rengine uygun olarak seçildiğinden dolayı balondan sarkıtılmasına izin de verilmiş. 



Bu süsleme ise çok çok çok basit bir süsleme. Balonu şişir, bağla, üzerine değişik süslemeler yapıştır. BİTTİ :)

Artık bu süslemeleri nerelerde kullanırsınız siz bilirsiniz, ben aşağıya etiket olarak kullanılabilinecek organizasyonları sıraladım :)

No comments:

Post a Comment