07 November 2013

Bacak ve Popo Eritme Kampı!!!

Merhaba beyler ve bayanlar!!!

Evet beyler sizleri de unutmadım çünkü popo büyüklüğü ya da bacak yağları sadece biz kadınlara mahsus değil. Tamam biz kadınlar bunlardan daha fazla bahsediyoruz ama bu sorunu siz de yaşıyorsunuz.

Gel gelelim konumuza... Popolara, bacaklara, selülitlere :) Hiç birimizin sevmediği fakat az ya da çok olan bir konu. Kısacası görüntüsü hoş olmayan bir gerçek! Hep beraber 30 gün boyunca aşağıda ki hareketleri yapalım ve sonuçlarını beraber görelim :) 30 gün dediğim ile korkmayın 4 gün arayla hiç bir şey yapmıyor ve dinleniyorsunuz. Gelin birbirimize destek olalım ve bunu başaralım. 30 gün gibi kısa bir zamanda sonuçları beraber inceleyelim ;)



Önemli olan şeylerden bir tanesi bu hareketleri yapmadan vücudu ısıtmak. Aşağıdaki şarkı benim kişisel tercihime uyup beni dans ettiren bir şarkı. Size uymuyorsa başka bir şarkı açın. Dizlerinizde sorun yaşamıyorsanız hoplayın, dizleri havaya kaldırın, evin içinde koşun ya da kendini tutmadan deli gibi dans edin :) Nefesiniz sıklaşsın, kalbiniz daha hızlı atsın. 



Ben bunu neden sizinle paylaşıyorum? KENDİME MEYDAN OKUYORUM. Tüm sebebi bu. Bu egzersiz hareketlerini bir ay takip edip tamamlamak istiyorum. Kendimle gurur duymak istiyorum, kendimde bir ayda neler fark ettirebileceğimi görmek istiyorum. Bunu yaparken siz bayanlarla destek içinde olmak ve birbirimize gaz vermemizi istiyorum. 

Aslında aşağı bakarsanız yapacağınız hareketler çok basit. Evde yapabileceğiniz şeyler. Ağırlık ya da yardım almadan yapabileceğiniz şeyler. Önemli bir iki noktası var ve ben onları sizinle paylaşacağım. 

Burada her şeyden önemli olan duruşunuz. Aşağı eğildiğinizde belinizin kavisli olması, rahat olmasa da poponuzu dışarı doğru çıkartın :) İkinci önemli nokta ise dizlerinizi büktüğünüzde dizlerinize fazla baskı uygulamamak. Resimlere bakınız, kadın dizlerini parmak ucunu geçmeyecek şekilde ya da aynı hizada tutarak eğiliyor. 

Hareketler birbirinize benziyor. Kimisinde dizler ve ayaklar birleşik, kimisinde eğildikten sonra ayağa kalkarken arkaya ya da yana atılan bacaklar, kimisinde sadece eğiliyorsunuz. En son hareket olan SUMO SQUAT yapılırken ayaklarınızın dışarı doğru dönük olması çok önemli. Tekrar ediyorum dizleriniz parmak uçlarınızı geçmesin. 

Bu hareket kampını 11 Kasım'da başlatmayı düşünüyorum. Bana bu süreçte katılıp destek olursanız çok sevinirim. Her gün kaç adet ne yapmamız gerektiğini sizlere Mutluluk Kaynağı Facebook Sayfasından hatırlatacağım. 

Şimdi aranızda ingilizce bilmeyenler eğer var ise bazı şeyleri açıklayayım.

  • Reps = Tekrar etmek. 5, 6, 8, 10 tekrarlar gibi tekrarlar var. Bunlar her hareket için gerekli olan tekrarlar.
  • x = Kaç tur bunu tekrarlamanız gerektiği. Tamamını 2, 3, 4, 5 kere tekrar et, tur at :)


Eee... Ne diyorsunuz? Bana destek olacak mısınız? Yapacak mıyız bunları beraber? 

Desteklerinizi bekliyor olacağım...

No comments:

Post a Comment