29 April 2014

KŞ Tasarım Röportajı

Merhabalar, 

Bugün sizinle el emeği, göz nuru olan ürünlerini satan bir sayfayı paylaşacağım. Kendisini Facebook üzerinde gördüm ve orijinal ürünlerini sizinle paylaşmak istedim. 


Öncelikle yaptığınız işler çok başarılı, bu sebeple tebrikler. 
Teşekkür ederim. Bende sizin sıkı takipçinizim. :)

Kimsiniz? Nasıl başladınız bu işe? Fikir nereden geldi ve gelişti?
El işine yatkınlığım ailemden geliyor. Babam oyma ustasıydı, annemde de terzilik vardır. Hatta sayfayı inceleyenler bilir onun yapmış olduğu kurdeleli ve nakışlı tasarımlar sayfada mevcut. Bende yaptığım tasarımları Facebookta paylaştığımda çok beğeni aldım ve bunlar için bir sayfa oluşturmaya karar verdim. Böylelikle bugünlere geldik :) 

Ne tarz hizmetleriniz var? Neler yapabiliyorsunuz?
Aslında kumaşlar ve dikim ile ilgili her şey ilgi alanım. Bu aralar keçeye çok merak saldım. Şunları yapabilirim ya da yapamam diyemiyorum çünkü aklınıza gelebilecek her şey kumaşa dökülebiliyor. O yüzden sınır yok. Bu tarz işlerde başka yerlerden görüp beğendikleri her tür tasarımları da istek doğrultusunda kişiye özel, renk sınırlaması olmadan yapabiliyorum.

Hizmet hızınız nedir? Ne kadar önceden sizinle iletişime geçilmesi gerekir?
Siparişin uğraşına bağlı olarak değişiyor. Benim asıl işim muhasebe ile ilgili, yani zaten düzenli bir işim var. Bu sebeple en az 1 hafta önceden siparişin onaylanması gerekiyor.

En çok hangi ürünleri yaparken zevk alıyorsunuz? 
Daha önce hiç yapmadığım, farklı ürünleri denerken :)

Size göre verilen siparişlerde neye önem verilmeli? İnternette bu tarz siparişlerde hangi firmaların iyi olduğunu nasıl anlarız?
Ürünlerin boyut ve kalitesi hakkında bilgi verilmeli. Özellikle o ürüne (benim için kumaşa) yabancı olan birinden sipariş alıyorsanız.
Yapım aşamalarını sizinle paylaşması sizin isteğinize göre hareket etmesi de önemli bence.

Ben de sizin yapmış olduğunuz yeni doğmuş anne-bebek bantları, keçeli havlularınız, kişiye özel defterler ve gelin buketleri ürünlerinizi yakından takip ediyor ve çok beğeniyorum. 

KŞ Tasarım Facebook sayfasından kendisine ulaşabilirsiniz. 

Sizinle yapmış olduğu bazı güzel ürünleri paylaşıyorum :) Kendisini takip etmeyi unutmayın!














No comments:

Post a Comment