09 December 2013

Kepeksiz, Uzayan, Canlı Saçlar...

Merhaba Beyler Bayanlar,

Bu karışımı kiminiz belki de biliyorsunuzdur. Belki de ilk defa duyacaksınızdır. Ben bu karışımı bizzat 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Umarım size de yardımcı olabilirim.



Yapılacak ve alınacak şeyler o kadar ucuz ve o kadar etkili ki anlatamam :)
  1. Bepanthen AMPUL
  2. E vitamini AMPUL 
  3. Çam terabentin yağı

Aslında çam terabentin bir tercih meselesi. Ben kokusunu seviyorum, burun açıyor ve denilene göre saç uzatıyor. Bazısındaki etkisini bilemem ama ne ben ne eşim bir sorun yaşamadık. Bu sebeple bu yağı koyup koymamayı size bırakıyorum :)

Büyük boy şampuanlara (700ml) iki adet Bepanthen ve E vitamini ampullerinden ekliyorum. Daha sonra eşimin şampuanına çam terabentin yapının yarısını onunkine diğer yarısını benimkine ekliyorum. Şampuan şampuanlıktan çıkıyor ve sıvı bir şeye dönüyor :) Fakat köpürmesinde bir sorun yok. 

Bu karışım neye iyi geliyor? 

  • Saç kırıklıklarına
  • Cansız saçlara
  • Kepeğe
  • Yavaş uzayan saçlara
Tamam bunların saçınıza yararlı olması için bazı şeyleri yapmaktan vazgeçerseniz o da yardımcı olacaktır. Mesela fön, sıklıkla boyanan saçlar, sıklıkla yıkanan saçlar. 

Geçenlerde 6 ay önce gittiğim kuaförümün yanına gittim. İlk dediği şey "Saçların baya uzamış". Çok yavaş uzamamakla beraber çok çabuk da uzamaz saçlarım. Şimdiki hızında uzamaz en azından. Saçlarımı yıkamaya yollanmadan saçlarıma baktı ve "Saçların neredeyse hiç kırılmamış. Ne yaptın saçına bu kadar bakımlı olması için?" ve bende sizinle paylaştığımı paylaştım. 


Eşimin kepek sorunu neredeyse tamamen çözüldü. Eskiye oranla hiç yok denecek kadar az. Ben ise saçlarıma zaten kuaförde işleme sokmuyorum fakat yine de parlaklığının arttığının farkındayım :) 

Etrafıma tavsiye ettiğim kişilerdeki değişimi gözlerimle gördüm. Başka insanınkine dönüştü saçları! 

Siz de sorunlu saçlarınız olduğunu düşünüyorsanız siz de bu uygulamayı yapın. Dediğim gibi çam terabentin herkesin sevdiği bir koku değil. Şampuana eklemeden önce koklayın ve size göre olup olmadığına karar verin. Diğer ikisi de değişim yaşamanıza yeterli olacaktır. 

Başka bilgisi ve fikirleri olan paylaşmak isterse seve seve yazımın altına yorum bırakabilir. 

Değişim başlasın!

No comments:

Post a Comment