26 April 2013

Makyaj Organizasyonu

Hayırlı Cumalar, 

Umarım güzel bir haftasonunuz olur :)

Bu aralar etraf dağınık olduğu için size de organizasyonla ilgili bir yazı paylaşayım dedim :) Bakalım ne düşüneceksiniz. Yorumlarınızı Facebook sayfama bekliyorum :)


Şimdi insanlar İsveç doğumlu olduğum için IKEA reklamı yapıyorum sanacaklar ama aslen öyle değil :) İyi olanı ve beğendiğim şeyleri paylaşıyorum :) Adamlar çok pratik eşyalar yapıyor ben napayım? :) Çok ucuz olmamakla beraber kullanışlı olduğunu kabul etmek lazım. Bazı indirim günlerine ya da haftalarına denk gelirseniz baya indirimli ürünler bulabiliyorsunuz. 

Biz mesela banyoya ortalıktaki (%90'ı benim eşyalarım olmakla beraber tamam tamam %98) ıvır zıvırları kaldırmak istediğimiz bir dolap aradık ve 1 seneyi aşkın zamanda bakmadığımız dükkan, zincir kalmadı. Lavabomuz ile duvar arasında  baya ince bir aralık vardı ve her dolap 1-2cm ile sığmayacağı anlaşıldığında yaşadığımız hüsranı size anlatamam :)

Bir gün IKEA'da geziyorduk (kocam İsveç'i özlediğimde beni oraya götürür bir de orada yemek yeriz :P ) televizyon ünitelerinin arasında geziyorduk ve DVD/CD dolaplarında indirim olduğunu gördüm. Ne yalan sölim indirime bayılıyorum. İşime yaramayacak bir şey olsa dahi neler indirime girmiş diye bakmaya bayılıyorum :) Arada girip bakarken kafamın üstünde bir ampül yandı! :) Bu dolabı banyomda kullanacaktım! Hem ayarlanabilir raf yüksekliği, hem alana sığıyor olması hemde istediğimden bile uzun olmasıyla sonsuz kapasite :) Bu fikrimi beğendim, kendi önümde kendime saygıyla eğildim, kendimi tebrik ettim ve bir hevesle kocamla paylaştım :) 

Aslında IKEA'da ben bunu seviyorum. Her şey bir bakmışsın ki başka bir odada başka bir fonksiyon için kullanılıyor. Bunu başka mağazalardaki dolaplarda düşünemez misin? Tabi ki düşünürsün ama IKEA'nın dolapları basit ve dörtgen olunca onları daha farklı yerlerde düşünebiliyorsun. Bilmiyorum belki de benim beynim orada daha iyi çalışıyor :)


Konudan fazlaca saptım. Aşağıdaki resim banyonun bütün ıvır zıvırını toparlamış CD/DVD dolabımız ve ben çok memnunum. 

Aslında bu yazıyı aşağıdaki resmi paylaşmak için yazmıştım ama baya başka şeyler yazdım. Arada böyle oluyor kusura bakmayın :)

Aşağıdaki dolap IKEA'nın Alex ailesine ait. Biliyorsunuz orada bir isim vardır ve o isimle farklı şeyler bulabilirsiniz. Bu dolap nasıl makyaj düzenlenmesi için kullanılabilinir diye açıklayıcı bir şekilde gösterilmiştir. 

Aslında bu dolabı sadece makyaj için paylaşmadım ben, takı ve tokalarınızı da bu şekilde organize edebilirsiniz diye size fikir vermek istedim :) Artık hangisi ya da ne için kullanırsınız siz bilirsiniz.

İyi haftasonları!

No comments:

Post a Comment