30 April 2013

Fondöten İnceleniyor - L’oreal True Match Lumi Healthy Luminous

Merhaba Bayanlar,

Size daha önce yazmadığım bir tarzda bir yazı paylaşacağım bugün. Uzun zamandır beklediğim ve sonunda Türkiye'ye gelmesi ile aramaya geçtiğim fondöten ile ilgili yazacağım bugün size. Aslını isterseniz bu fodöten heryerde var ama her yerde her ton için olan renkler yok. Bazısında 8 renk varken bazısında 15 renk var. Neyse sonunda pazar günü birbirimize kavuştuk ve ben ürün hakkındaki düşüncelerimi sizinle paylaşacağım. 
L'Oreal True Match Lumi Healthy Luminous Makeup SPF 20, Natural Buff


Bu fondöteni Amerika'daki insanların kullanması sonucu haberdar oldum. Biliyorsunuz ki oradaki her şey buraya ulaşmıyor. Bu neyse ki geldi. Herkes çok memnun ve sıkıntısız önerebiliyorlar. Dedim herkes bu denli bunu övüyorsa ozaman bende deneyeyim, çünkü şimdiki fondötenimi biraz fazla yoğun buluyorum ve rengi de istediğim gibi değildi. 

Öncelikle L'Oreal ne diyor bu ürün hakkında :)

True Match Lumi Healthy Luminous fondöten cildiniz için sağlıklıdır çünkü içerisinde %40 saf su bulunmnaktadır cildinizi tüm gün nemlendirsindir diye, antioksidanlar, C vitamini ve E vitamini ile cildinizin tonunu berraklaştırır. Fondöteni sürmeniz ile anında cildinize güzel bir parlaklık katacaktır. İçerisinde SPF20 bulunduğundan sizi güneşten korur ve hafif olmasına rağmen 8 saate kadar dayanıklıdır. Her cilt tipine uygun ve hassas ciltler için güvenlidir. 

Alerji testi ve dermatolojik testlerden geçmiştir. 
Gözenekleri tıkamaz, akne ve sivilce yapmaz. 

Şimdi gelelim benim düşüncelerime :D Öncelikle size benim cildimi anlatayım biraz. Cildim kuruya kaçan ama  T-bölgeme fazla nemlendirici kullanırsam yağlanma yapıyor ve siyah noktalarda artış oluyor. Yaz benim için gelmiştir ve cildim için de. Gece yatmadan önce mutlaka nemlendirici sürerim (boğazınızı unutmayın bayanlar) ama sabah kalktığımda kuru olduğunu hissediyorum ve bu dönemlerde günde iki kere nemlendirmek yetmiyor, gün ortasında da nemlendirici kullanmam aslında cildim için daha iyi oluyor. Bu gereksiz detayları verdikten sonra ürüne geri dönüyorum :)

Dün sabah uyandığımda yüzüme her zamanki gibi krem sürdüm ve kahvaltımı yaptım. Daha sonra fondöteni ilk defa kullanıp denemek istedim. Bu fondöten pompalı, bastıkça çıkıyor ve ne kadar basarsan o kadar çıkmasını sağlayarak ayarlayabiliyorsun istediğin miktarı. Fondöten şimdiye kadar kullandıklarıma oranla daha hafif ve daha akışkan. Yüzüme uyguladıkça sanki hiç bir şey sürmemişim gibi. O kadar hafif ki fondöteni kendim başmış olmasam dalga mı geçiyorsunuz derim. O kadar hafif olmasına rağmen cildinizin tonunu eşitliyor (yani burun kenarları kırmızı falansa kapatıyor). Yukarıda belirttiğim nemlendirici özelliğinin bu denli iyi olacağını sanmıyordum bu sebeple sabah sürdüğüm ile baya bir yoğun krem gibi hissettim ama hiç bir şekilde toparlanma yapmadı. Bütün gün yatana kadar yüzümü silmedim ve makyajım halen düzgün ve halen dağılmamıştı. Akşam da yüzüme krem sürerken normal kullandığımdan daha az kullanmama rağmen cildim mutluydu :) 

Dün bu yaşadıklarımı bugün de yaşamayayım diye kuru cildime krem sürmedim. Fondöteni sürdüğümde nemlendirici etkisini daha çok hissettim. Bu sefer de fazlaca kullandım fondöteni test etmek için ve yine sanki hiç bir şey sürmemiş gibiydi. Diğer fondötenler suratınızda kalıp gibi kendilerini belli ediyorlar ne kadar az sürerseniz sürün. Ben doğal olan makyajı severim. Bu sebeple bu özelliği çok hoşuma gidiyor. 

Bu fondötenin değeri 40TL, iki hafta önce Watssons da indirimdeydi 28TL idi. Belki diğer zincirlerde de indirimde olabilir. Açıkcası 40TL düşünce vermek istemediğim bir fiyat olsa da şu şekilde düşünmek gerekiyor. Bu fondöteni her gün kullanacak olsam dahi 1 yıldan fazla dayanacak bana ve her ay cebinizden ortalama 3TL çıkmış sayılacak. 

Ben test ettim ve şu an için çok memnunum. Sizler de aldıysanız ne düşündüğünüzü paylaşın lütfen :)

No comments:

Post a Comment