09 May 2013

Anılarınızı Toplayın..

Bu yazdığım herkesi ilgilendireceğine eminim. Kızı, erkeği, bekarı, yakınında evlenecek olanı falan filan. 

Belki de bu yazacağımdan sizler haberdarsınızdır ama benim yeni haberim oldu. Duyduk duymadık moduna girdim bu sebeple hemen. Ve lafı uzatmadan konuya giriyorum :)



Sizinle akıllı telefonları olan herkesin kullanabileceği bir aplikasyondan bahsedeceğim. Bu bahsettiğim aplikasyon hem iPhone hemde Android kullanıcıları tarafından kullanabilinecek bir uygulama. 

Hemen detayları paylaşıyorum...

Uygulamanın adı Wedding Party 


Peki bu uygulamayı neden bu denli heyecanlı anlatıyorum??? İşte odak noktası burada hazır olun!!!

Bu uygulamada olacak düğün, nişan ya da kına için birer organizasyon hazırlıyorsunuz. Detayları giriyorsunuz işte tarih, yer, kimin düğünü falan gibi :) Daha sonra arkadaşlarınıza bu uygulamadan bahsediyor ve onların da indirmesini sağlıyorsunuz. Her şey buraya kadar gayet normal. Asıl güzel kısım şimdi geliyor...

Bu uygulamayı indiren herkes çektiği resimleri bu organizasyon altında yayınlayabiliyor. Kısacası telefonunuz ile çekilen herşeyi arkadaşınıza yollayabiliyorsunuz ya da yollatabiliyorsunuz. Kimsenin peşinden USB le falan "FOTOĞRAFLARIM!!!" diye dolanmak zorunda kalmıyorsunuz. Bu uygulamada resimlerin altına aynı Facebook gibi yorumlar bırakabiliyor ve aynı anda anı defterine yazar gibi yazını da yazabiliyorsunuz. 

Bu uygulamaya ve resimlerinize gerek telefondan gerekse internetten ulaşabiliyor olmanın rahatlığı bambaşka tabi :) Burada size yollanan resimleri Facebookta paylaşabiliyorsunuz :) Kısacası mükemmel bir uygulama. Keşke ben evlendiğimde de benim haberim olsaydı. 

Özel para verilip tutulan fotoğraflar mükemmel pozlar çekiyor ama etrafta çekilen pozlar yamuk yumuk ve komik oluyorlar! KArdeşim mesela kendi fotoğraf makinası ile benim profesyönel fotoğtrafcıma poz vermeden önceki hazırlıklarımı çekmiş, elbiseyi çekiştiriyorum, duvağı düzeltiyorum, eşim çekinirken ben kenarda şebekil yaparken yakalanmışım... Bu kareler de güzel olduğu için bunları da kaçırmamış oluyor ve telefonunuzdan hepsine ulaşabiliyorsunuz. 

AAAYYY çok yazdım :D Kısacası mükemmel bir fikir. Uygulamayı indirip denemek de lazım. Yapılan yorumlara baktım ve memnuniyet var. Siz de indirin ve bana yorum yazın. MUTLAKA YORUMLARI BEKLİYORUM!!!

Bu sayfaya https://www.weddingpartyapp.com/ adresinden ulaşabilirsiniz ;)

Düşündüm de çocukların doğum günlerinde falan da kullanılabilinir :)

Hadi iyi eğlenceler :D (Bu kadar uzun yazının peşine devrik cümlelerimi düzeltme ile uğraşamayacağım sorry :) )

No comments:

Post a Comment