15 May 2013

Benim Çılgın Ailem - Kitap

Herkese Merhaba,

Geçenlerde kitaplarla ilgili yazım olmuştu bugün de yeni bitirdiğim bir kitap ile ilgili yazmak istiyorum. Bu seferki yazım pek pozitif olmayacak ama bakalım benimle farklı görüşlere sahip biri çıkacak mı :)

Benim Çılgın Ailem
Bu kitabın arkasında fazla bir şey yazmıyordu ben almaya karar verdiğimde. Güzel ve hoş bir kitaptır diye aldım bende. Neyse geçenlerde okumaya başladım ve kitabı kavrayabilmem baya bir zamanımı aldı. Çılgın diye yazılmış olan aile ciddi anlamda çılgın, hatta bence psikolojik bozuklukları olan bir aile. Bu kadar delinin arasında da sağlam bir yumurta var ama bu da herkese yetişmeye çalışıyor. Herkesin isteklerini yerine getirme derdine düşmüş durumda. 

Kitabın ortasında annesi ve kardeşi ölüyor ve sağlam yumurtamız da çatlıyor, hatta kırlıyor ve bu acıyla nasıl baş edebileceğini bulmanın yollarını arıyor.

Kitap o kadar saçma geldi ki bana, o kadar negatif ki... Eğer hoşlandığınız tarz bu ise hemen alın! Ama değilse yanına yaklaşmayın bile. Sonuna kadar okudum ve bir sonu yoktu. Yine saçmaydı...



No comments:

Post a Comment