13 May 2013

Bitlerden Kurtulun

İyi haftalar,

Kendimin denemediği bir öneride bulunacağım size. Tahminlerime göre işe yaracaktır. Artık test edip onaylayan olursa sonuçlarından haberdar oluruz. Bitlerden kurtulmak için devamını okuyun :)



Küçükken neredeyse hepimiz bitlenmişizdir ya da bitlenen birini tanımışızdır. Ben ve kardeşim okuldaki salgına yakalandık :) Bir şamğuanlarını kaç kere bitirdik bilmiyorum, kafamıza mazot mu ne sürdü hatta (eskiden öyle yapılırmış) ama bitler ve sevgili yavrucakları kafamızı çok sevdiğinden bırakmamıştı. Bir de bitin yumurtalarını kafandan çıkartmak yetmiyor, çıkarttığında bir de onları ezerek öldürürdü annem :P Hadi benim saçlar düzdü ve bir nebze kolaydı durum ama kıvır saçlı kardeşim ne acı çekti :) Ne çektin beee... Annem de 1-2 ayın sonunda çıldırdı ve saçları babamın kuaföründe kestirtti :) Hala hatırlarım o günleri :D Ben direk amerikan askerlerinin saçını istedim (o zamanlar hiphopçu takılıyorum çok coolum :P) Kardeşin daha feminin bir saç kestirtmişti. Şimdi bana diyeceksiniz neden bu denli hayatını döktün bize, bizi ne ilgilendirir diye :)


Saçlarını kestirmek zorunda kaldığınız çocuklarınıza duygusal destekte bulunmayı unutmayın diye. Ben her zaman olduğum hal ile barışık ve kimseyi takmayan bir tipim ama her kız çocuğu böyle değildir. Saçlarından dolayı kendilerini kötü hissetmemelerini, güzel küpeler takarak, güzel ve feminin taçlar takarak bu durumu biraz daha eğlenceli ve sanki normal bir şeymiş gibi yaşatırsanız bu travmatik durumu daha rahat atlatacaklardır ;)

Asıl konunun özüne gelirsek :D Hindistan cevizi Yağı ve Elma Sirkesi ile bu durumdan kurtulabilirsiniz. Hindistan cevizinin yağı bitlerin dış kabuğunu anında yok ediyor. Elmalı sirke de onları öldürüyor :) Acımasız olabilir ama gerekli bir şey :) Kısacası bu karışımı kafanıza sürüp kafanızda 5dk bekletseniz yeterli olacaktır. Hepsi ölmüş olacaktır. Hepsi saçınızı bırakır mı bilemiyorum ama ölecekleri kesin :)

Sonuçlardan beni haberdar edin! :) 

No comments:

Post a Comment