04 March 2013

Paket Bükme Sanatı

Merhabalar,

Başlık biraz anlamsız, tamam biraz değil baya anlamsız ama yazıyı okudukça ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız :)


Genellikle cips poşetlerini ben ve eşim yarım bırakmayız, o poşet açılırsa o poşet biter :) Ama aranızda az porsiyon yemeyi becerebilenleriniz vardır ve içindekilerin bozulmaması için poşetin/paketin doğal olarak ağzını kapatmanız gerekecek. İşte sizi klips ve lastiklerden kurtaracak paket bükme şekli :)


Bu fikri kuruyemiş paketlerinde de kullanabilirsiniz. Kim bilir belki tost ekmeği aldığımız ekmeklerin poşetlerinde de uygulanabilinir. Şu an beynim durduğu için farklı kullanım alanı bulamadım ama sizler zekisiniz bu sebeple yaratıcı davranacağınıza yürekten inanıyorum. Ama benle de paylaşın ki bilginiz bir tek size kalmasın! :) 

Yukarıda da yazdığım gibi yazılarımı kendi sayfalarınızda paylaşırsanız çok ama çççooooookkk sevinirim. Benimle bağlantıya geçmek isteyenler lütfen mail atsın ya da Facebook sayfamdan bana mesaj atsın :) Sizin geri bildirimleriniz benim için çok önemli :)

İyi Haftalar :)

No comments:

Post a Comment