05 March 2013

Saçınız Hacim Kazansın

Günaydın...

Herkesin genetik yapısına göre farklı saç tipi vardır. Kalını, incesi, düzü, dalgalısı kıvırcığı... Uzatmayalım durumu anladınız :) Genellikle ince ve düz saçlı kişilerin yaşadığı hacim sorununu ele alıyorum bugün ve bu konuda desteklerimi sunuyorum :) 




Dikkat ettiyseniz dünyanın en güzel kadınları olarak adlandırılan Victoria Secret Melekleri her daim podyumda kabarık ve hacimli saçlarla karşımıza çıkıyor. Kabarık saç seksi mi algılanıyor yoksa genetiğimizde bilinç altında başka mesajlar mı veriyor bilemiyorum. Benim amacım sadece saçına hacim vermekte zorlananlara yardım etmek :)

Yapacağınız en başlıca şey kuru saça saç kurutma makinası yardımı ile hacim vermek :) Yapacağınız çok basit, kafanızı aşağı eğin ve saç diplerinize ısı tutun. Önemli olan kafanızı yakmak değil ona göre :) Saçınızın dibine uyguladığınız ısı saçlarınızın şekillenmesine yardımcı olacaktır. Saçınızın soğumasını aynı şekilde bekleyin (bu arada çabuk soğumasına yardımcı olmak için ve doğal görünüm için parmaklarınızı saç dibinizden başlayarak saçınızdan geçirebilrisiniz) ve soğuyunca kafanızı kaldırdığınızda saçınızdaki hacimin zaten tanığı olacaksınız :) 

Bazılarımızın saçları kısa zaman içerisinde hacmini kaybedebilir (mesela benim) ve bu arkadaşlar çeşitli markaların hacim ürünlerini kullanabilirler. Bunlar şampuanla başlar (ben Syoss hacim şampuanını kullandığımda aslan krala dönüşüyorum :p ) ve sprey, köpük gibi destekleri kullanabilirler. Bahsettiğim sprey ve köpükleri saç dibinize uyguladıktan sonra saç kurutma makinası ile destek verince saçlarınız çok daha uzun süre hacimli kalacaktır. 

Baş aşağı saçına hacim veremeyenler (baş dönmesi, tansiyon düşmesi sebepleriyle) elleri yardımıyla düz otururken hacim yaratabilirler saçlarında. Burada önemli olan saçın yattığı yönün tersine uygulanacak sıcaklık. 


Bu işin biraz daha zahmetli halini ve ayırabileceğiniz zamanınız var ise daha profesyonelini yapabilirsiniz. Bu da nasıl oluyor? Saçınıza BİGUDİ sararak :) Aslını isterseniz alışkanlığınızı yarattıktan sonra bigudi daha kolay bir metot olacaktır. Neden? Çünkü saçınızı yattığı yönün tersine uygun şekilde soğumasına yardımcı olacaktır ve aynı zamanda saçınız soğurken size makyaj yapma vakti ayıracaktır. Saçınızın hangi kısımlarında hacime ihtiyacınız varsa oraları sarın. Aşağıda yapılan profesyonel manken resimlerini göstereyim. Burada kafaların hangi kısımlarını nasıl ve ne yöne sardıklarına dikkat edin. 




Bigudiler saçınıza hacim kazandırdığı gibi dalgalı olmasını da sağlayacaktır :) Bir taşla iki kuş kısacası :) Bigudileri açtığınızda saçınızın alacağı hali de bir resimle göstereyim :)


Olay budur bayanlar. Özel günlerinizde rahatlıkla uygulayabileceğiniz ya da hayatınıza biraz hacim vermek istiyorsanız uygulayabileceğiniz basit metotlar bunlar. Detayları ile ilgili yardıma ihtiyacınız olursa ben her zaman buradayım ;)

Öpüldünüz...

No comments:

Post a Comment