15 March 2013

Ojeden Tırnak Aksesuarı

Günaydın dişi varlıklar :)

Bugün geçenlerde görüp ilgimi çeken, beni baya şaşırtan ama aynı anda çok ilginç bulduğum bir şeyi paylaşacağım sizinle :) Ojenin kendisinden tırnak aksesuarı nasıl yapılır onu anlatacağım size bugün. Anlattığım ve gösterdiğim her şey gibi bu da çok basit bir uygulama :)

Sizden istediğim tek yardım yazılarımı ister Facebook Sayfam aracılığı ile ya da yan tarafta paylaş butonları ile bunları paylaşmanız :) 1 tıklamayı benim için çok görmezsiniz herhalde? He? :P

Bu arada Facebook Sayfamı beğenirseniz kendi sayfanıza yazılar güncellendiğinde, yeni yazılar paylaşıldığında ya da resimler paylaşıldığında görme şansınızın olması. Bazı resimleri sadece  Facebook Sayfamda yayınlıyorum :) Sizden gelecek farklı resimleri de orada arada yayınlıyorum. Gerek tırnaklarınızı, gerek benim paylaştığım tariflerin sizlerin nasıl yorumladığınızı göstermek için orada yayınlıyorum. Sadece Günaydın diye yayınladığım resimleri kaçırıyor bile olmanız bence büyük birşey :P Tamam lafı uzatmıyorum siz anladınız olayı :)



Gel gelelim fasülyenin faydalarına. Ojeniz hem tırnaklarınızı süsleyecek hemde aksesuar olacak :) Ne demek istediğimi ve nasıl yapılacağına geçelim hemen :)

  • Ojenizle uyumlu olacak bir renk seçin. 
  • Ojenizi bir plastik poşetin üzerine KALINCA boyayın. Katman olarak kalın, genişlik olarak değil.
  • Ojenizin iyice kurumasını bekleyin ve daha sonra dikkatlice poşetin üzerinden oje tabakasını çekin.
  • Aksesuarlarınızı yaptıktan sonra normal ojenize bir kat şeffaf oje sürün ve aksesuarı üzerine yapıştırın. Daha sonra işinizi sağlama almak adına bir kat daha  şeffaf ojeyi üstüne sürün.
Kimsede olmayan tırnaklar sizde olsun!!!

Resimlerinizi bekliyorum! Bana Mail ya da Facebook Sayfama mesaj atarak ulaşabilirsiniz ;)


İyi bir haftasonu geçirmeniz dileği ile ;)



No comments:

Post a Comment