19 February 2013

Eviniz için İlginç Fikirler

İyi akşamlar :) 

Bugün de küçük değişikliklerle yapabileceğiniz güzel ama ilginç farklılıkları sizinle paylaşayım dedim. Bunlardan bazılarını ben de yapabilirim açıkcası :) Çok hoşuma gittiler. Bakalım siz beğenecek misiniz :)



Bu prize resmen bayıldım!!! Yapması inanılmaz basit çünkü prizin kendisini kumaşla kaplıyorsunuz. Prizleri yerinden çıkartmak kolay ama çıkartırken duvara zarar vermeden yavaş bir şekilde yapmalı. Bu işten anlayan bir erkek/kadın yakınınız bu çıkartma işlemini yaparsa daha doğru olur. Duvarınıza zarar vermeniz durumunda sorumluluk kabul etmiyorum :P Fişin gireceği yerleri falçata yardımı ile kesebilirsiniz. Odanın konseptine göre prizleri farklı kumaş parçalarına kaplayabilirsiniz :)


 Kapının kenarlarının boyanmasını anlatmama gerek yok herhalde? :)



İnanılmaz ilginç bir başucu tablosu. Bunlar nikah esnasında "EVET" kelimelerinizin sesinin resme dökülmüş hali :) Çok orijinal, çok beğendim :)




Bu takvim de mürekkep takvimi. Özel bir kağıt kullanılarak yapılan bir takvim. Her ayın farklı renkleri var ve o renkler kutudaki mürekkebin kağıt tarafından çekilmesi ile her geçen günün boyanması ile görünüyor. Her ay kağıdı yenilemek gerekiyor ve haliyle mürekkebi de aynı şekilde ama o kadar orijinal bir fikir ki sizinle paylaşmak zorundaydım :)


Bu süs de okuma köşesindeki lamba için yapılmış bir söz. Anlamı "Bir varmış bir yokmuş". Yapacağınız şey aslında basit. Bilgisayardan beğendiğiniz bir yazı stili ile kalınca bir kağıda istediğiniz kelimeleri yazdırıyorsunuz. Daha sonra kelimeleri kesip üzerine yapışkanı sürüyorsunuz/uyguluyorsunuz. Yapışkanlı kelimeleri daha sonra abajur kumaşına yapıştırıyorsunuz. Bu güzel fikri uygulamak için açık renkli bir abajur kumaşınız olmalı ki içindeki kelimeler görünebilsin :)

Projelerinizde size kolay gelsin! :)

No comments:

Post a Comment