18 February 2013

Pudra Süngerinin Doğru Kullanımı

Günaydın!!! 

Biraz enerji bayanlar! :) Size şimdi pudra süngerinin nasıl doğru kullanılacağını anlatacağım. Ben açıkcası pudra için fırça kullanıyorum, daha eşit ve hafif görüntü oluşturduğuna inanıyorum (belkide bana öyle geliyordur) ama sünger kullananlar için de doğru uygulama metodunu paylaşmak istiyorum :)




Peki doğru sünger kullanımı nasıl olmalı? Pudranızı süngere dökün, süngeri pudranın içerisinde kalacak şekilde bükün ve süngerin kenarlarını birbirine sürtün. Daha sonra pudranın dışarıda kalacak şekilde kenarlarını ters tarafa bükün ve yüzünüze hafif vuruşlarla pudranızı uygulayın.

Bu resimde aslında süngerin fırçaya oranla daha iyi olduğu gösterilmek isteniyor ama ben yine de fırça kullanıcısıyım :) Siz hangisini kullanıyorsunuz?



No comments:

Post a Comment