16 February 2013

Merkür Gerilemesi

Merhaba Herkes,

Size bugün astroloji ile ilgili bir paylaşayım yapacağım. Aslında ben astrolojiye öle fazla inan insanlardan değilim. Burçların karakterlerinin tanımları gerçekten çok uyuyor %100 olmamakla beraber. Ama şu son zamanlarda aylık burç yorumları izliyor, dinliyor okuyorum. Merak aslında bu yaptığım. Sonra farkettim ki kişilerin anlattığı şeyleri gerçekten yaşıyorum. Ve şimdi daha bilinçli dinlemeye ve okumaya çalışıyorum bakalım tutacak mı diye. Bu Merkür gerileme dönemini de şimdi incelemeye almış durumdayım. Herkes aman Merkür geriliyor gibi gerilimlere giriyor ama bakalım etkileri gerçekten öyle mi.


2014 Merkür Gerileme Tarihleri:


6 Şubat - 28 Şubat tarihleri arasında Balık ve Kova burçlarında
7 Haziran - 1 Temmuz tarihleri arasında Yengeç ve İkizler burçlarında
4 Ekim - 25 Ekim tarihleri arasında Akrep ve Terazi burçlarında

Ben bu tarihleri telefonuma kayıt ettim. Bugün telefonum bu uyarıyı yaptı ve bende bu konuda size yazayım istedim. Bakalım bu tarihler arasında neler olacak. 

Denilene göre Merkür gerilerken önemli kararlar, yeni başlangıçlar, pahalı alışverişler ve imza atarken 100 kere düşünmek gerekiyor :) Merkür gerilerken algıda, iletişimde ve ulaşımda aksaklıklar olabiliyor.

Merkür Güneş'e en yakın gezegen olduğu için yörüngesi daha kısa ve Dünya Güneş'in etrafını bir kere dolaşana kadar Merkür bu turu üç-dört  kere dolaşıyor. İşte bu turları atıp Dünya'yı geçerken Merkür geriliyor diye adlandırılıyor.

Bir gezegen gerilerken onun astrolojik olarak dinlenip ve uykuda olduğu söylenir. Yani Merkür gerilerken yönettiği konular Merkür uykuda olduğu için sorun çıkarabilmekte.

Peki bu gezegen hangi konuları kontrol ediyor ve ne tür sorunlar yaşatabilir?
  • Seyahat, nakliye, ulaşım konularında aksaklıklar olabilir, kodlamalarda (bilgisayar kodlamaları dahil) oluşabilecek aksaklıklardan dolayı etkilenebilirsiniz. 
  • Yeni anlaşmalar, satın almalar, el sıkışmalar, imzalar atmak bu dönemde çok tavsiye edilmez. Yapılan anlaşma ve sözleşmeler değişkenlik gösterebilir ve anlaşılan koşullar farklılaşabilir. İlla bir imza atmanız gerekiyorsa yeni bir iş, ev ya da bir ortaklık için aklınıza gelebilecek bütün soruları sorun, konu hakkında detaylı bilgi edinin ve daha sonra oluşabilecek karmaşıklıklara hazır olun :)
  • Unutkanlık bu dönemde sık rastlanan bir konu (ben tamamen yandım :P ). Cep telefonunuzu takside unutmak, anahtarınızı almadan evden çıkmak, uçağa giderken evde pasaportu unutmak gibi olaylar başınıza gelebilir. Kısacası birşeyimi unuttum mu diye 2 kere kontrol edin.
  • Aşkta ve ilişkilerde yanlış anlaşılmalar olabilir. Bir konu olduğunda netleştirmeye çalışın ve hemen bir sonuca varmayın. İnsanlar Merkür gerilerken sağlıklı düşünmeyebilir ve fikirlerini düzenli olarak değiştirebilirler. Biraz sabırlı davranmak gerekebilir. 
  • Merkür gerilerken bazı burçlarda geriler ve o burçları daha çok etkiler. Eğer Merkür sizin burcunuzda geriliyor ise hata bulmaya çalışmalı, herşeyi iki kere kontrol etmeli ve daha dikkatli olmaları gerekir.
Ben internette gezip dolaştığımda bu bilgilere ulaştım. Aslında kendimin de araştırıp bakmak istediğim bir konuydu ve sayenizde buna da bakıp sizinle paylaşabildim. Ben bu olaylara ne kadar inanıyorum bilmiyorum ya da siz ne kadar inanırsınız bilmiyorum. Ama en azından bu konu hakkında bilgilenmek de hem genel kültür için hemde oluşabilecek sorunlar hakkında bir fikrimiz olması için güzel bir bahane olur :)

Hadi bakalım herkese iyi hafta sonları :)

No comments:

Post a Comment