11 February 2013

Doğal Çiçek Coşturucu...

Açıkcası başlığa başka bir şey bulamadım :)

Konumuzla hiç alakası olmayan bir şeyin çiçek coşturucu olduğunu öğrendiğimden dolayı bunu sizinle paylaşmak istedim. Çoğumuzun evinde canlı bitkiler var ve arada sırada onlara vitamin vermek onlar için de iyi olduğu gibi çiçek vermelerinden dolayı bizim de gözümüze iyi geliyor :) Çeşitli market/bakkal/çiçekçiden alınan çiçek coşturucuların içlerinde ne var bilmiyorum ve bu beni rahatsız ediyor çünkü işe yarayıp yaramayacağını da bilemiyor insan. Ama bu okuduğum çözümü birçok farklı yerde okuduğum için artık doğruluk payının yüksek olduğunu tahmin ediyorum.


Ve gizli silahımı sizinle tanıştırıyorum :) HAŞLANMIŞ YUMURTANIN ARTAN SUYU


Evde kahvaltı için ya da başka bir sebepten dolayı haşladığınız yumurtaların suyunu atmayın. Bu suyu soğuduktan sonra evinizdeki çiçeklere dökün. Yumurta kaynadıkça suya kalsiyum saldığından dolayı ve kalsiyum çiçeklerin sevdiği ve çoşturucu etki yarattığı bir element oluşundan dolayı bu suyu bundan sonra çiçeklerimize döküyoruz :)

Aslını isterseniz yumurta kabuklarını da toprağa karıştırınca aynı etkiyi veriyor ama kimsenin bununla uğraşacağını sanmıyorum :)

Test edin onaylayın :)

No comments:

Post a Comment