02 February 2013

Ayakkabı Organizasyonu

Merhaba! Herkese iyi haftasonları!

Bugün sizinle biraz organizasyon fikirleri vereceğim. Biraz bayanlara odaklı gibi görünse de aslında herkes için geçerli olabilecek fikirler. O zaman hemen resimleri paylaşalım :)



Depo gibi bir alanınız ya da giyinme odanız var ise aşağıdaki çözümleri yapabilirsiniz.



Böyle bir giyinme odası olanları ya da depoları olanları kıskandıktan sonra benim gibi gardırobunda ayakkabılarını saklayanlara bir kaç fikir verelim. Buyrun resimlere bakın :)




Ben bu gösterdiğim son resimdeki IKEA'dan aldığım SKUBB adlı 15TL olan ev düzenleyicisini gardırobumun askısına üstündeki cırtcırtlı askısını takarak astım. Her katmanına bir çift ayakkabı sığdırıyorum.    Ayakkabılarıma zarar gelmesin diye ayakkabılarım hep kutularının içinde duruyordu fakat bu şekilde inanılmaz yer kaplıyordu ama bu düzenleyiciyi aldığımdan beri rahatım açıkcası :) Bunu asınca altında yer de kalıyor, oraya da botları koyuyorum. 

Herkesin evinde fazla dolabı olmayabiliyor ve eğer duvarlarınızda ayakkabı görmek sizi rahatsız etmeyecekse, aksine güzel ve sanatsal görünebilinecek bir alternatif aşağıdaki gibi :)

Umarım birilerine yardımcı olabilmişimdir :) Görüşmek üzere!

No comments:

Post a Comment