22 February 2013

Mikrodalga Fırınınızı 30sn Pırıl Pırıl Temizleyin

İyi Günler,

Yine hayat kurtaran bir bilgiyi sizinle paylaşacağım. Her bildiğimi burada sizinle paylaşıyorum biliyorum ama ne yapayım herkes bu hayatta temizliğe az vakit ayırıp kendine çok vakit ayırsın diye çabalıyorum. Şimdi gelelim bu vereceğim temizlik tavsiyesinin güzelliğine :) Dediğim gibi temizlik 30sn sürüyor ve mükemmel sonuç elde ediyorsunuz :)



Yapacaklarınız çok basit. Ben kendim bunu denedim ve inanılmaz memnun kaldım. Temizlikte kullanacağınız şeyler basit;
  • 1 su bardağı su
  • 2 yemek kaşığı sirke
Ben bu karışımı bir kaseye koydum ve mikrodalga fırınımı en yüksek ayarında 5dk çalıştırdım. Bu zaman içerisinde suyunuz sirke ile beraber buharlaşıp bütün mikrodalga fırının içine yerleşecektir. Buhar her yerini saracak. 

Mikrodalga fırınınız öttüğünde tabağı alırken dikkat edin çünkü çok sıcak olacaktır. Bir el havlusu ya da el bezi yardımı ile tabağı yerinden çıkartın. Daha sonra hemen mikrodalga fırınının içini silin. Sadece ıslatılmış içinde hiçbir şeyi olmayan bir bez ile silin. 

BU KADAR!!! Mikrodalga 5dk çalışıyor ve siz içini 30sn de siliyorsunuz. Hiçbir leke ya da koku kalmıyor ve siz hiç uğraşmadan kolaylıkla temizliği yapmış oluyorsunuz :)

Hepinize Kolay Gelsin!!!


No comments:

Post a Comment