22 February 2013

Yolculukta Tırnaklarınızı Unutmayın

İyi Günler,

Bayanların genellikle yanına alması gereken eşyaları çoktur. Tırnakları ile ilgili olarak da törpü, oje, tırnak eti makası falan derken baya bir şey alabilir yanına. O kapasite hepimizde var :) Genellikle de tırnak ile ilgili eşyaları makyaj çantamıza koyup ağırlığı 5kg olan çantayı daha ağır yapmak istemiyoruz. Peki o zaman ne yapmak gerekecek? Yolculuğa çıkarken hepsi ile ayrı ayrı uğraşmak da istemiyoruz. Bunları yanımıza en pratik şekilde nasıl alırız? İşte bu konuda ben hemen sizi bilgilendiriyorum :)

GÖZLÜK KABI!!!! Birçok şeye kap olarak kullanılabilinecek gözlük kabımız bu sefer de manikür çantasına dönüşüyor :) Resimde de gördüğünüz gibi içine baya bir şey sığdırabiliyorsunuz.

Resimde neler var? Fench manikür için saydam, ten rengi oje, tırnak uçlarını beyaza boyayan kalem, törpü, tırnak eti makası ve hatta aşağıda parlak bir şey daha var, belki de içine sığıyor diye cımbız :) 

Bu fikri aslında en çok bir düğün sırasında gelin kullanabilir. Makyaj tazelemesi gerektiği gibi eğer yırtık olur, çorap kaçar diye yanına alması gereken ekstra eşyaları bu şekilde bir gözlük kabının içine koyabilirler. Tabi ki bu fikri aynı şekilde nişan ve kına için de kullanabilirsiniz.

Ben mesela boş gözlük kabının içine pilleri koydum :) Bir çekmecenin içinde büyük, küçük, hepsi her yerde ve aradığımı hemen bulamıyorum diye her modelini attım kabın içine :) Şimdi hiç zaman kaybetmiyorum :)




Sizin de farklı fikirleriniz var ise bizimle paylaşın lütfen :)

No comments:

Post a Comment