26 February 2013

Saçınızın Kırıklarını Kendiniz Kesin...

Hi World! ♥

Şimdiki yazacaklarım aranızda kuaförler varsa onları kızdıracaktır :) Çünkü kendi saçınızın kırıklarını nasıl alabileceğinizi size anlatacağım :) Bu sebeple öldürmeyin beni!!! :)

Yapacaklarınız gayet basit... Önce saçınızı arkadan ikiye ayırıyorsunuz ve saçlarınızı omuzlarının önüne koyuyorsunuz. Daha sonra o tutamı da ikiye ayırıyorsunuz.



Tuttuğunuz tutamı çevirmeye başlıyorsunuz ve ucuna kadar bu işlemi yapmaya devam ediyorsunuz. Gördüğünüz gibi saçlarınızın bazısı dışarı atmaya başlayacak kendini. İşte bu saçlar kırık olan saçları oluşturuyor.



Saç tutamınızdaki çıkan saçların tamamının kırık saçlardan oluştuğunu söylemiyorum bu arada. Ama çoğunluğu kırık saçları oluşturuyor. Zaten siz de kendiniz ya da ayndan bakarsanız ortaya çıkan saçların sağlıksızlığı gözünüze çarpacaktır. Eğer kırıklarınızı almak istiyorsanız bu çıkan saç tellerini uçlarından kesebilirsiniz. Bakın hemen hepsini hop diye kökünden kesin demiyorum, uçlarından yavaşça alın. 
Bu anlattığım yöntem saçlarınızın bakımını birazcık da olsa kolaylaştıracaktır. Tabi ki bir kuaförün kesimi gibi olamaz bu fakat kuaföre gidemiyorsanız, biraz daha beklemek istiyorsanız ya da şu an için kuaföre gitmeye vaktiniz yoksa en azından günü kurtaran bir yöntem :) Saçlarımı yeni kestirmiş olmasaydım ben kendimde deneyecektim bunu nasıl diye. Aslını isterseniz saçımı sardım ve gerçekten de dışarı çıkan saç olmadı :) Demek ki kuaför bütün kırıkları almış :)

Test edip onaylayın bayanlar :)

No comments:

Post a Comment